opc_loader

Garantie & Reparatie

 

Garantie

Artikel niet in goede staat ontvangen

Artikel defect binnen 14 werkdagen

Artikel defect na 14 werkdagen

Status reparatie

 

Garantie

 

+ Heb ik bij Toys-voor-hem garantie op mijn aankopen?

Op alle artikelen welke u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekend dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van uw artikel doen wij dit door vervanging of reparatie.

Daarnaast gelden er voor bepaalde artikelen extra fabrieksgaranties. Meer informatie over de fabrieksgarantie kunt u vinden in de documentatie van het product.

 

 

+ Hoe weet ik wat de termijn van de fabrieksgarantie is van mijn artikel?

De termijn van de fabrieksgarantie staat beschreven in de meegeleverde documentatie van de fabrikant bij uw artikel.

 

Anker

Artikel niet in goede staat ontvangen/defect binnen 14 dagen

 

+ Ik heb mijn artikel niet in goede staat ontvangen of mijn artikel is binnen 14 dagen defect gegaan. Wat moet ik nu doen?

U heeft het recht om iedere aankoop binnen 14 dagen retour te sturen naar Toys-voor-hem. Kijk voor meer informatie bij 'Retourneren'. Raadpleeg bij vermoedelijke defecten altijd de handleiding van het artikel of de website van de fabrikant. U vindt daar voor veelvoorkomende problemen vaak een oplossing.

 

Anker

Artikel defect na 14 dagen

 

+ Mijn artikel is defect gegaan na 14 dagen, wat nu?

Wanneer een artikel defect gaat na 14 dagen, kunt u het artikel naar ons opsturen. Klik hier voor onze adresgegevens

Stap 1: Print dit reparatieformulier in en vul het volledig in.

Stap 2: Stuur het reparatieformulier samen met het artikel en de factuur of een kopie hiervan in een deugdelijke verpakking op naar:

DevelopTrend - Toys-voor-hem

Postbus 4761

4803 ET BREDA

Nederland

 

LET OP! 

Geen fabrieks- of wettelijke garantie als het artikel oneigenlijk gebruikt is, zoals bijvoorbeeld door val-, stoot of waterschade of bij verkeerde installatie of verkeerde software, kunt u geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging. Ook als het defect binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel valt, bijvoorbeeld bij slijtage, kunt u geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging. U kunt uw artikel alsnog opsturen om het tegen betaling van een vergoeding te laten repareren indien mogelijk. Kijkt u voor meer informatie over de kosten bij 'Wat zijn de kosten van de reparatie voor mijn artikel'.

 

 

+ Wat zijn de kosten van de reparatie voor mijn artikel?

Binnen de garantie:

Wanneer u uw artikel opstuurt ter reparatie, wordt dit artikel eerst onderzocht. Als uit dit onderzoek blijkt dat het product gebrekig is en de normale gebruiksduur niet is verstreken, wordt het artikel gerepareerd of vervangen. In geen geval worden u onderzoekskosten in rekening gebracht.

Buiten de garantie: 

Als blijkt dat het product oneigenlijk gebruiks is of de reguliere economische levensduur (afhankelijk van het artikel en prijs) is verstreken, dan wordt u daarover geïnformeerd. U krijgt een e-mail toegestuurd waarin wordt aangegeven wat het kost als u het artikel laat repareren en wat het kost als u het artikel ongerepareerd terug laat sturen. Na ontvangst van deze e-mail kunt u aangeven of u akkoord gaat het reparatie tegen het aangegeven bedrag, of dat u afziet van de reparatie en het artikel ongerepareerd retour laat sturen.

 

Als u het product wenst te laten repareren, komen de onderzoeks-, reparatie- en verzendkosten voor uw eigen rekening.

 

 

+ Krijg ik een tijdelijk vervangend exemplaar?

Wanneer u een artikel ter reparatie aan ons terugstuurt, ontvangt u geen vervangend artikel. Wij doen ons uiterste best om uw artikel binnen de gestelde reparatietermijn te repareren.

omhoog

 

Anker

Status reparatie


 

+ Hoe lang duurt de reparatie van mijn artikel?

U dient er rekening te houden met een reparatietermijn van 4 tot 6 weken. Alle door ons verrichte reparaties worden door een erkend bedrijf afgehandeld.

 

 

+ Krijg ik regelmatig bericht over het verloop van de reparatie?

Gedurende de reparatietermijn ontvangt u geen bericht van onze reparatieservice. U ontvangt alleen bericht wanneer het artikel is ontvangen door onze reparatieservice.  

 

 

+ Krijg ik bericht wanneer mijn artikel is gerepareerd?

Wanneer uw reparatie succesvol is afgerond, krijgt u hiervan bericht met daarin ook de aangegeven datum wanneer uw reparatie aan u teruggestuurd zal worden.

omhoog

 

Uw winkelwagentje
Uw winkelwagen is leeg
Toys-Voor-Hem
*  Voor 17.00 uur besteld,
 vandaag nog verzonden!*
*  Altijd discrete verzending
*  Bezorging bij u thuis of op
 een PakjeGemak locatie
*  Bezorging in heel Europa
*  Uitgebreide betaal-
 mogelijkheden als iDEAL,
 PayPal, CreditCard en
 Bancontact/MisterCash
*  Veilig achteraf betalen
*  14 dagen bedenktermijn
*  Verlaagde verzendkosten
 vanaf € 50,-
*  Duizenden tevreden
 klanten zijn u voorgegaan
* mits op voorraad

Al onze producten worden discreet verzonden!

 Officieel Fleshlight verkooppunt

Officieel Fleshlight Verkooppunt

 Officieel Bathmate verkooppunt

Officieel bathmate Verkooppunt

 Officieel Tenga verkooppunt

Officieel Tenga Verkooppunt

 TNT/PostNL PakjeGemak

Toys-Voor-Hem.nl verzend ook met PostNL PakjeGemak!