opc_loader

Bestellen & Levering

 

Een bestelling plaatsen

Een artikel zoeken

Bezorging van een bestelling

Levertijden

Vertraging

Verzendkosten

 

Een bestelling plaatsen 


 

+ Hoe plaats ik een bestelling bij Toys-voor-hem?

Hieronder wordt stapsgewijs omschreven hoe u eenvoudig uw bestelling kunt plaatsen.

Stap 1: Klik bij het gewenste artikel op 'In winkelwagentje'.

Stap 2: Klik op 'afrekenen' (of op 'verder winkelen' wanneer u meer artikelen wilt bestellen).

Stap 3: U kunt op drie verschillende manieren uw bestelling afronden.

  • U bent in het bezit van een account - log in met behulp van uw e-mailadres en het door u verkozen wachtwoord onder het kopje 'ik ben al geregistreerd'.
  • U bent niet in het bezit van een account - om een account aan te maken, klikt u rechtsboven op de pagina op 'account aanmaken'.
  • U wilt direct afrekenen zonder account - klik op de knop 'afrekenen'.

Winkelwagentje

Hier ziet u wat er in uw winkelwagentje zit. Als u de bestelling op een later tijdstip wilt afronden, dan kunt u op ieder gewenst moment de inhoud bekijken en uw bestelling afronden.

Adresgegevens

U kunt hier het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling kiezen.

Bezorgmethode

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw gehele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. 

Stap 4: Als al uw gegevens correct zijn ingevuld, klikt u op 'doorgaan'.

Stap 5: Selecteer de gewenste betaalmethode en vul eventueel uw couponcode, of actiecode in en klik op 'doorgaan'.

Stap 6: Maak uw bestelling definitief door akkoord te geven op onze Algemene Voorwaarden en op de knop 'plaats uw bestelling' te klikken.

omhoog

 

 

Een artikel zoeken


 

+ Hoe kan ik snel een artikel zoeken?

Op Toys-voor-hem staat bovenin de balk 'Zoeken'. Hier kunt u een term invullen om te zoeken in ons complete assortiment.  

 

 

+ Hoe kan ik zoeken op onderwerp?

In de linker kolom op onze website vindt u vindt u specifieke categorieën en genres. Hierbinnen kunt u bladeren en artikelen uit dezelfde categorie of hetzelfde genre bekijken.

 

 

+ Hoe kan ik uitgebreid zoeken?

Om gedetailleerd te zoeken, klikt u op 'Uitgebreid zoeken'. Op deze pagina kunt u op meerdere criteria zoeken. Zo kunt u bijvoorbeeld binnen een bepaalde categorie of genre zoeken, maar ook op prijs.

omhoog

 

 

Bezorging van een bestelling


 

+ Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen welke door de brievenbus passen, worden van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd door PostNL. Pakketten waar de bezorger voor moet aanbellen, worden bezorgd door PostNL pakketten van maandag tot en met zaterdag. 

 

 

+ Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij het afleveren van mijn pakket?

Wanneer de koerier uw pakketje niet af kan leveren op het aangegeven moment, dan wordt deze bij één van uw buren afgeleverd. In dat geval laat de koerier een afleverbericht achter waarop staat waar uw pakketje is afgeleverd. Wanneer de koerier uw pakketje ook niet bij de buren kan afleveren, krijgt u ook een afleverbericht. Hierop staat een telefoonnummer dat u kunt bellen om een nieuwe bezorgafspraak te maken. Als u geen contact opneemt met de koerier, wordt een dag later automatisch een nieuwe afleverpoging gedaan. Na 2 afleverpogingen wordt uw pakketje op het dichtstbijzijnde postkantoor voor u apart gehouden. U heeft drie weken de gelegenheid om uw bestelling af te halen alvorens het retour wordt gestuurd naar Toys-voor-hem.nl.

 

 

+ Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd, ook als ik meerdere artikelen besteld heb?

Wanneer u meerdere artikelen in één keer besteld, doen wij ons best om alle artikelen in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw bestelling wordt gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. 

 

 

+ Wat gebeurt er als mijn bestelling niet door de brievenbus past?

Wanneer uw bestelling niet door de brievenbus past, wordt uw bestelling automatisch als pakket verstuurd. In dat geval ziet u in uw 'Order Status' in uw account een Track & Trace code bij de bestelling. Met deze code kunt u op de site van PostNL Pakketten het verzendtraject inzien.

 

 

+ Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?

Het is mogelijk om uw bestelling af te laten leveren op een postbusadres mits het geen pakket betreft zwaarder dan 12 kilo. Wij raden u aan om bij een grote bestelling geen postbusadres op te geven maar een regulier adres.

 

 

+ Kan ik een bestelling in het buitenland laten afleveren?

Ja, het is mogelijk om uw bestelling in België en andere EU landen te laten bezorgen. Wanneer uw bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze automatisch als pakketje verstuurd met DPD. In dat geval ziet u in uw 'Order Status' in uw account een Track & Trace code bij de bestelling staan. Met deze code kunt u op de site van DPD het verzendtraject inzien.

 

 

+ Kan ik een afleverafspraak maken voor de bezorging van mijn bestelling?

Helaas is het niet mogelijk om een afleverafspraak te maken voor de bezorging van uw bestelling. 

 

 

+ Wat is een Track & Trace code?

Een Track & Trace code is een unieke code waarmee u de status van uw pakketzending kunt volgen via de site van de betreffende koerier.

Pakketten binnen Nederland worden verstuurd met PostNL. Pakketten naar België en de rest van Europa worden verzonden met DPD.

 

 

+ Ik kan mijn bestelling niet vinden na het zoeken op de Track & Trace code

Het kan voorkomen dat uw pakketzending na het klikken op de Track & Trace code niet wordt gevonden. Deze melding kan worden veroorzaakt doordat de koerier de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet in ontvangst mogen nemen, verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

omhoog 

 

 

Levertijden


 

+ Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bij al onze artikelen staat een indicatieve levertijd aangegeven. De meeste artikelen hebben wij ruim op voorraad. Artikelen welke direct uit voorraad leverbaar zijn, en voor 17.00 uur worden besteld, worden dezelfde dag verstuurd. Voor artikelen welke niet direct op voorraad zijn, gelden andere levertijden. Deze levertijd vindt u naast het betreffende artikel.

Heeft u vragen over een vertraagd artikel? Kijk dan bij de veelgestelde vragen bij het onderwerp 'Vertraging'.

Bestellingen binnen Nederland worden verstuurd met PostNL. PostNL hanteert een levertijd van 1-2 werkdagen. 

Bestellingen welke verstuurd worden naar België en andere EU landen, worden met DPD verstuurd. DPD hanteert een levertijd van 1-3 werkdagen.

 

 

+ Op welke dag kan ik mijn bestelling verwachten?

PostNL bezorgd bestellingen van dinsdag tot en met zaterdag.

DPD bezorgd uw bestelling van maandag tot en met vrijdag.

omhoog

 

+ Wat is TNT/PostNL PakjeGemak?

TNT/PostNL Pakjegemak is ontwikkeld voor klanten die overdag  geen tijd hebben om op de koerier te wachten of hun bestelling niet thuis willen ontvangen. Inmiddels zijn er in Nederland meer dan 2000 afhaalpunten (altijd wel één bij u in de buurt) waar u uw bestelling kunt afhalen op de door u verkozen dag en het door u gewenste tijdstip, zelfs na kantooruren! 

 

+ Hoe maak ik gebruik van TNT/PostNL PakjeGemak?

Het is heel eenvoudig om uw bestelling naar een afhaalpunt van TNT/PostNL Pakjegemak te laten versturen. Tijdens het bestelproces onder het kopje "Bezorgen" kunt u aangeven of u uw bestelling thuis of op kantoor wenst te ontvangen, of via PostNL PakjeGemak. Wanneer u voor deze verzendoptie kiest, wordt er een nieuw scherm geopend waar u op basis van postcode of plaatsnaam een afhaalpunt kunt selecteren. Klik vervolgens de gewenste afhaallocatie aan en klik rechtsonder op bevestigen. Het nieuwe scherm wordt automatisch gesloten en klik vervolgens op de knop "Ga verder" en ga verder met het bestelproces. 

 

+ Kan  ik ook gebruik maken van TNT/PostNL PakjeGemak als ik in België of in een ander land dan Nederland woon?

Helaas is het momenteel alleen mogelijk voor Nederlandse klanten om gebruik te maken van TNT/PostNL PakjeGemak.

omhoog

 

 

Vertraging 


 

+ Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen.

In uw account kunt u zien of uw bestelling verzonden is, of nog wordt verwerkt.

Wanneer uw bestelling is verzonden, wordt de status van uw order verandert naar 'Order verzonden'. Bent u niet in het bezit van een account? Dan krijgt u hier automatisch bericht van per e-mail.

Als uw bestelling de status 'Order verzonden' heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar dagen wachten. In uitzonderlijke gevallen leveren onze koeriers niet binnen de de aangegeven indicatietijd. Als u uw bestelling vijf werkdagen nadat hij is verzonden nog niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, verzoeken wij u vriendelijk het bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden wanneer u ons op een andere manier benadert.

 

 

+ De levertijd van mijn bestelling is verstreken, terwijl de status van mijn bestelling op 'Order verzonden' staat.

Als u bij het plaatsen en controleren van uw bestelling niets heeft veranderd dan doen wij ons best om, voor zover mogelijk, alle door u bestelde artikelen in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling is gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Het kan voorkomen dat een bestelling niet is verzonden ondanks dat de status op 'Order verzonden' staat. Uw bestelling is dan mogelijk verloren gegaan tijdens de verzending. Mocht u vijf werkdagen na het verstrijken van de levertijd uw artikel nog niet ontvangen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

omhoog

 

 

 

Verzendkosten


 

+ Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland en België?

Onze verzendkosten voor afleveradressen binnen Nederland bedragen slechts € 1,95 bij een besteding vanaf € 50,-. Plaatst u een bestelling onder dit bedrag, dan rekenen wij binnen Nederland €4,95 aan verzendkosten. Dit is ongeacht het aantal door u bestelde artikelen, gewicht of de afmetingen van uw bestelling. 

Onze verzendkosten voor afleveradressen binnen België bedragen slechts € 3,95 per bestelling bij een besteding vanaf €50,-. Plaatst u een bestelling onder dit bedrag, dan rekekenen wij voor verzending naar België €5,95 aan verzendkosten. Ook dit is ongeacht het aantal door u bestelde artikelen, gewicht of de afmetingen van uw bestelling.

Wanneer u de bestelling terugstuurt, ontvangt u ook de verzendkosten terug. Dit geldt uiteraard niet wanneer uw bestelling uit meerdere artikelen bestaat en u één artikel terugstuurt.

 

 

+ Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland?

Voor zendingen naar landen binnen de EU anders dan Nederland en België rekenen wij € 9,95 ongeacht het gewicht van uw pakket, het aantal bestelde artikelen en de afmetingen.

omhoog 

 

Uw winkelwagentje
Uw winkelwagen is leeg
Toys-Voor-Hem
*  Voor 17.00 uur besteld,
 vandaag nog verzonden!*
*  Altijd discrete verzending
*  Bezorging bij u thuis of op
 een PakjeGemak locatie
*  Bezorging in heel Europa
*  Uitgebreide betaal-
 mogelijkheden als iDEAL,
 PayPal, CreditCard en
 Bancontact/MisterCash
*  Veilig achteraf betalen
*  14 dagen bedenktermijn
*  Verlaagde verzendkosten
 vanaf € 50,-
*  Duizenden tevreden
 klanten zijn u voorgegaan
* mits op voorraad

Al onze producten worden discreet verzonden!

 Officieel Fleshlight verkooppunt

Officieel Fleshlight Verkooppunt

 Officieel Bathmate verkooppunt

Officieel bathmate Verkooppunt

 Officieel Tenga verkooppunt

Officieel Tenga Verkooppunt

 TNT/PostNL PakjeGemak

Toys-Voor-Hem.nl verzend ook met PostNL PakjeGemak!