opc_loader

Account

 

Persoonlijke gegevens

Wachtwoord

Bestelstatus

 

Persoonlijke gegevens


 

+ Hoe maak ik een account aan?

Om een account aan te maken, kunt u klikken op 'Account aanmaken' rechtsboven op de pagina. 

 

 

+ Hoe wijzig ik mijn gegevens?

U kunt zelf eenvoudig uw gegevens wijzigen zoals uw naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres. U kunt uw persoonlijke gegevens als volgt wijzigen:

Stap 1: Log in op uw account met uw e-mailadres en wachtwoord.

Stap 2: Klik op 'Account informatie' rechts in het scherm. U krijgt een overzicht van uw account te zien. Hier kunt u uw gegevens aanpassen en opslaan.

 

 

+ Ik krijg de melding dat het ingevulde e-mailadres (nog) niet bekend is in ons systeem.

Dit betekend dat wij het door u ingevulde e-mailadres niet kennen en er volgens onze gegevens geen account voor is aangemaakt. U kunt klikken op 'Account aanmaken' om een account aan te maken.

Heeft u geen typefouten gemaakt tijdens het typen van het e-mailadres? Wanneer u dit zeker weet, neem dan contact op met onze klantenservice en wij helpen u graag verder.

 

 

+ Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten. Wat moet ik nu doen?

Wanneer u het e-mailadres van uw account bent vergeten, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice met de naam en adresgegevens welke u in uw account heeft opgegeven. Wij kunnen dan proberen uw account en het bijbehorende e-mailadres te achterhalen.

omhoog

 

Anker

Wachtwoord


 

+ Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

U kunt eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen door hier te klikken. Op deze pagina kunt u uw e-mailadres invullen en binnen enkele minuten ontvangt u van ons een e-mail met daarin een nieuw wachtwoord.

 

 

+ Ik krijg de melding dat het door mij ingevulde wachtwoord niet correspondeert met het e-mailadres van dit account.

Let u er goed op dat u geen typefouten heeft gemaakt in het wachtwoord. Denk hierbij bijvoorbeeld aan hoofdlettergebruik. U kunt eenvoudig een account aanmaken door rechtsboven op de pagina te klikken op ‘Account aanmaken’.

 

Heeft u geen typefouten gemaakt tijdens het invullen van het e-mailadres? Wanneer u hier zeker van bent, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

 

 

+ Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten. Wat moet ik nu doen?

Wanneer u het e-mailadres van uw account bent vergeten, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice onder vermelding van uw naam en de adresgegevens welke zijn gebruikt in het account. Op deze manier kunnen wij proberen uw e-mailadres te achterhalen.

omhoog

 

Anker

Bestelstatus


 

+ Is mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling is verzonden zodra wij de status van uw bestelling hebben veranderd naar “order verzonden”. Mocht uw bestelling niet door de brievenbus passen, wordt deze automatisch als pakket verzonden. De traceergegevens van uw bestelling kunt u dan terugvinden binnen uw account.

 

+ Krijg ik automatisch bericht van een wijziging in de orderstatus?

Ja, u krijgt automatisch per e-mail bericht van ons wanneer wij uw orderstatus aanpassen. Mocht u geen e-mail van ons ontvangen, verzoeken wij u vriendelijk ons e-mailadres info@toys-voor-hem.nl toe te voegen aan de lijst met uw vertrouwde afzenders.

omhoog

 

Uw winkelwagentje
Uw winkelwagen is leeg
Toys-Voor-Hem
*  Voor 17.00 uur besteld,
 vandaag nog verzonden!*
*  Altijd discrete verzending
*  Bezorging bij u thuis of op
 een PakjeGemak locatie
*  Bezorging in heel Europa
*  Uitgebreide betaal-
 mogelijkheden als iDEAL,
 PayPal, CreditCard en
 Bancontact/MisterCash
*  Veilig achteraf betalen
*  14 dagen bedenktermijn
*  Verlaagde verzendkosten
 vanaf € 50,-
*  Duizenden tevreden
 klanten zijn u voorgegaan
* mits op voorraad

Al onze producten worden discreet verzonden!

 Officieel Fleshlight verkooppunt

Officieel Fleshlight Verkooppunt

 Officieel Bathmate verkooppunt

Officieel bathmate Verkooppunt

 Officieel Tenga verkooppunt

Officieel Tenga Verkooppunt

 TNT/PostNL PakjeGemak

Toys-Voor-Hem.nl verzend ook met PostNL PakjeGemak!